Loading Trwa wczytywanie danych. Proszę czekać...

Regulamin

 

Postanowienia ogólne

 

 

1. Strona sklepu internetowego oraz strona Dobre Wino.pl jest przeznaczona wyłącznie dla osób PEŁNOLETNICH.

 

2.Zlecenia przyjmowane poprzez serwis www.dobrewino.pl są realizowane na podstawie niniejszego regulaminu. Sklep internetowy www.dobrewino.pl jest własnością Wine Direct Sp. z o.o. mieszczącego się w: 93-590 Łódź Al. Politechniki 5 NIP 725-18-08-789.

 

3. Wszystkie dostępne artykuły w sklepie internetowym są własnością Wine Direct Sp. z o.o. i zlecenia obejmują aktualną ofertę dostępną na stronie http://www.dobrewino.pl/

 

4.Zarejestrowanie się w serwisie www.dobrewino.pl jest równoznaczne z akceptacja regulaminu E-sklepu.

 

5. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

 

6. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.

 

7. Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta.

 

8. Zawartość witryny internetowej sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego (pełni jedynie rolę informacji handlowej), a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient, składając zamówienie, składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów, zgodnie z informacją na ich temat znajdującą się w momencie zamówienia na witrynie sklepu.

 

11. Momentem złożenie zamówienia poprzez witrynę sklepu (umowa kupna – sprzedaży) jest moment osobistego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu (mailem lub telefonicznie).

 

12. Zespół sklepu Dobre Wino.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy produktów umieszczonych w sklepie były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie właściwości towaru przez jego producenta.

 

13. Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy a roczniki win zamieszczone na etykietach mogą być inne niż w rzeczywistości.

 


Realizacja zamówień

 

 

1. Zamówienie  w sklepie internetowym może być złożone wyłącznie przez osobę, która ukończyła 18 rok życia.


2. Nasi kurierzy legitymują osoby odbierające przesyłkę, celem potwierdzenia danych personalnych zamawiającego. Kurier odmówi   wydania przesyłki osobie NIEPEŁNOLETNIEJ lub osobie będącej pod wpływem alkoholu.

 

3. Zamówienia przyjmowane są poprzez Internet bezpośrednio ze strony www.dobrewino.pl lub droga mailową biuro@dobrewino.pl  lub wolborz@dobrewino.pl ,


4. Zamówienia przyjmowane bezpośrednio ze strony www.dobrewino.pl, możliwe będą po uprzednim zarejestrowaniu użytkownika w serwisie i wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

 

3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie: pełnego adresu dostawy i numeru telefonu, umożliwiającego naszemu pracownikowi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić .


4. Wysłanie towaru przez Wine Direct nastąpi po:

- telefonicznym potwierdzeniu zamówienia (telefon podany w formularzu zgłoszeniowym) i potwierdzenia realizacji płatności jeśli płatność realizowana jest przez bezpieczny serwis Przelewy 24, PayPal lub eCard.
- Pojedyncze zlecenie traktowane jest jako całość zamówienia i jest wysyłane na podany adres przesyłką kurierską, za pobraniem.


5. Do kosztów zlecenia doliczany jest ewentualny koszt przesyłki zgodnie z cennikiem kuriera.


6. Realizacja terminu zlecenia następuje po telefonicznym potwierdzeniu zamówienia.


7. W przypadku realizacji zamówień specjalnych (upominki, zestawy świąteczne, opakowania z grawerem) termin realizacji to co do zasady 14 dni roboczych.


8. Przy zakupie i wypełnieniu formularza zgłoszeniowego klient upoważnia firmę Wine Direct do wystawienia rachunku (paragon, faktura VAT) zgodnie z ustaleniami klienta.

 


Wysyłka


1. Zamówione towary są dostarczane pod wskazany adres zamieszczony w formularzu zgłoszeniowym na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich współpracujących z serwisem dobrewino.pl.

2. Termin dostawy to zasadniczo jeden dzień roboczy od momentu, potwierdzenia realizacji płatności. Dostawca zastrzega sobie możliwość wydłużenia tego terminu w sytuacji, gdy ilość zamówionego asortymentu będzie większa od aktualnego stanu magazynowego. O zaistniałym fakcie klient zostanie bezzwłocznie powiadomiony telefonicznie, a dostawa odbędzie się w czasie nie dłuższym niż trzy dni robocze. W przypadku całkowitego braku dostępności zamówionego asortymentu, dostawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, o czym natychmiast telefonicznie powiadomi Zamawiającego.

3. Doręczenie przesyłki odbywa się w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–17.00. Istnieje możliwość doręczenia przesyłki w dni powszednie w godzinach 17.00-19.00 oraz w soboty w godzinach 8.00-17.00.

4. Przy jednorazowym zamówieniu powyżej 300 zł brutto transport gratis (koszt wysyłki pokrywa firma Wine Direct).

5. Przy zamówieniach poniżej 250 zł brutto koszt przesyłki pokrywa Zamawiający. Opłata kurierska za doręczenie w dni powszednie w godzinach 8.00-17.00 wynosi 20 zł brutto, w dni powszednie w godzinach 17.00-19.00 i soboty 8.00-17.00 wynosi 75 zł brutto.



Sposoby płatności:


1. Przedpłata na konto firmy Wine Direct Sp. z o.o.
BANK ZACHODNI WBK S.A. V O/ŁÓDŹ
NR.KONTA: 08109027050000000101626122


2. Pobranie, płatne bezpośrednio przy odbiorze przesyłki


3. Poprzez płatności realizowane przez bezpieczny serwis www.przelewy24.pl - umozliwia płatności przelewowe i kartami płatniczymi
4. Poprzez płatności realizowane przez bezpieczny serwis www.ecard.pl - umozliwia płatności przelewowe i kartami płatniczymi

5. Poprzez płatności realizowane przez bezpieczny serwis www.paypal.com - umozliwia płatności przelewowe i kartami płatniczymi


Reklamacje i zwroty:


1. Towary są objęte gwarancją producenta.


2. W przypadku zastrzeżeń prosimy skontaktować się z Wine Direct Sp. z o.o.


3. W przypadku rozpoczęcia procedury reklamacyjnej prosimy o dokładny opis usterki wraz z odesłaniem towaru do firmy Wine Direct Sp. z o.o. na własny koszt wraz z dowodem zakupu.


4. W przypadku reklamacji nieuzasadnionej wszelkie koszty pokrywa klient

Warunki zwrotu:  

                               1. Produkty zamówione w sklepie internetowym dobrewino.pl możecie Państwo zwrócić, odstępując od umowy, w terminie 10 dni od daty jego otrzymania, zgodnie z ustawą z 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271). Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.
2. Produkty zamówione w sklepie internetowym mogą zostać zwrócone zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271) w terminie 10 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.
 3. W przypadku zwrotu towaru, prosimy aby towar zwracany był nieużywany, nieodpieczentowany, czysty, pozbawiony zadrapań i plam oraz jakichkolwiek oznań użytkowania, wraz z oryginalnym opakowaniem, kompletny, z etykietami, banderolami i innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży .
4. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia/druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności listonosza i podpisany przez niego.
5. Brak dołączonego paragonu lub faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki).
6. Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie odesłać wadliwy towar za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres sklepu internetowego.
7. W momencie zwrotu lub reklamacji, zakupione produkty należy odesłać listem poleconym na adres sklepu:
Wine Direct Sp. z o.o.
Outlet Dobrewino.pl
U. Gadki 2
97-320 Wolbórz
8. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta.
 9. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.
10. Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar:
- należy powiadomić sklep (w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej podając przyczynę zwrotu
 - towar należy odesłać na adres sklepu internetowego
 - do reklamowanego towaru w oryginalnym opakowaniu i z oryginalnymi etykietami i banderolami prosimy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o ile była wystawiona) oraz wypełniony formularz zwrotu (zarejestrowany na stronie sklepu zwrot w dziale reklamacji).
 11. Klient nie ma prawa dokonywać zwrotu, ani reklamacji towaru na koszt sklepu. 
 12. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.
 13. Zwrot części produktów z zamówienia objętego promocją bezpłatnej wysyłki, będzie skutkował obciążeniem Klienta kosztami przesyłki kurierskiej, o ile wartość towaru zatrzymanego przez klienta nie przekroczy kwoty objętej promocją (wtedy promocja bezpłatnej wysyłki nadal obowiązuje).
 14. Klient w przypadku nie odebrania przesyłki i nie podania przyczyny odmowy odbioru, przy złożeniu następnego zamówienia automatycznie będzie obciążony kosztami nieodebranej przesyłki (składając ponowne zamówienie automatycznie jako formę zapłaty otrzyma wpłatę na konto).
 15. Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją).


UWAGA: Jeżeli opakowanie jest uszkodzone, należy w obecności Kuriera sporządzić protokół szkody nie odbierając towaru. Przyjęcie towaru przez klienta jest równoznaczne z brakiem zastrzeżeń do przysłanego towaru.

  Bezpieczeństwo

 

Serwis www.dobrewino.pl przywiązuje bardzo dużą wagę do respektowania praw swoich klientów jakie im przysługują, a w szczególności prawa do ochrony prywatności ,dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych.

Naszym celem jest ścisłe przestrzeganie Ustawy z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych. Dz. U. Nr 133 poz. 883.


Dane osobowe wypisane w formularzu zgłoszeniowym E-sklepu są równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie danych osobowych do potrzeb realizacji zlecenia. Firma Wine Direct nie bierze odpowiedzialności za ingerencje w serwis www.dobrewino.pl osób trzecich.

 

Postanowienia końcowe


Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.


Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny w Łodzi, właściwy dla właściciela sklepu internetowego.

 

 


Dobrewino.pl cytuje...

Najstarsza owocująca winorośl na świecie rośnie w miejscowości Maribor w Słowenii na brzegu rzeki Drava. Według naukowców liczy ok. 400 lat.

Szkolenia winiarskie, degustacje komentowane

Wino ( dobre wino ) jest bardzo skomplikowanym trunkiem. Producenci prześcigają się w wymyślnych i kosztownych zabiegach mających wzbogacić doznania naszych zmysłów. Dlatego zbrodnią byłoby wlewać wino w gardło niczym kompot, nie oddając szacunku wysiłkom i kunsztowi producenta oraz szlachetności napoju.

Partnerzy serwisu

Partner Center